Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br.  41/14, 110/15, 14/19) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose  svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti pisanom obliku, i to u ovim poslovnim prostorijama, te će im beodgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor  se također može podnijeti putem pošte na adresu:

  • Čistoća Povljana d.o.o.
  • Trg bana Josipa Jelačića 13/A, 23245 Povljana
  • ili na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • odnosno, na telefax broj: +385 (0)23-692-717

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam  u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.